Marketing aan de Top

Ruud Frambach (Hoogleraar Marketing aan de Vrije Universiteit Amsterdam) en Peter Leeflang (Hoogleraar Marketing aan de Rijksuniversiteit Groningen) schreven samen dit boek over 10 problemen, 10 oorzaken en 10 oplossingen die binnen het vak gebied marketing leven.

01/09/2009 | 2:53 PM

Ruud Frambach (Hoogleraar Marketing aan de Vrije Universiteit Amsterdam) en Peter Leeflang (Hoogleraar Marketing aan de Rijksuniversiteit Groningen) schreven samen dit boek over 10 problemen, 10 oorzaken en 10 oplossingen die binnen het vak gebied marketing leven.
 
 
 
“Binnen veel marketing organisaties staat de marketing afdeling onderdruk. Resultaten moeten op korte termijn zichtbaar zijn en de afdeling krijgt intern soms een slechte pers. In dit boek worden de tien belangrijkste, meest actuele problemen van marketing, hun oorzaken én de mogelijk oplossingen besproken.”

 
Het boek wordt uitgegeven door pearson Education en is via diverse boekhandels en websites te verkrijgen, waaronder bol.com (klik hier voor de directe link).