Sven Bartels winnaar Amsterdam Marketing Scriptieprijs 2011

Bartels wint de Amsterdam Marketing Scriptieprijs door zijn orginele, gedegen, transparante en bovenal uitdagende werk.

03/08/2011 | 10:42 AM

Vrijdag 18 februari vond de strijd om de Amsterdam Marketing Scriptieprijs 2011 plaats. Uit alle genomineerde studenten van de UVA en de VU die een 8 of hoger scoorden, kwamen Robert van Eekhout (VU), Sven Bartels (VU) en Evelijn Schook (UvA) naar voren als finalisten. Tijdens de pitches die de studenten presenteerden aan de jury, bleek de strijd een nek aan nek race. Sven Bartels werkte aan het ontwikkelen van een methode om consumenten te identificeren die grote waarde kunnen leveren in het innovatieproces en sleepte hiermee de prijs in de wacht. De jury noemde zijn werk origineel, gedegen, transparant en bovenal uitdagend.

De prijs voor de beste scriptie levert dit jaar een lunch op met een bestuurslid van BinckBank en een plaatsje in de strijd om de Dutch Marketing Thesis Award 2011.