Podcast met Mirella Kleijnen over de customer journey

Hoe kun je als bedrijf marketing persoonlijker en efficiënter maken aan de hand van de customer journey? In een podcast van Adformatie gaat onder andere Mirella Kleijnen daar verder op in.

17-09-2019 | 13:53

De customer journey is een veel besproken onderwerp in de marketing, maar hoe kun je nu zorgen dat die journey dankzij de juiste marketing persoonlijk en efficïenter wordt? In zes afleveringen spreken verschillende marketeers en kopstukken uit het vakgebied over digitale en data-gedreven marketing. In de derde viel het de beurt aan Mirella Kleijnen (professor customer experience management VU), Diederik den Dekker (growth team Picnic) en Reynder Bruyns (head digital strategy iProspect). Een aantal bevindingen van de drie: blijf in gesprek met je consument, benader het altijd persoonlijk, maar maak ook gebruik van technologische ontwikkelingen. En, zoals Kleijnen zegt: "Soms moet je de klant vertellen wat de klant moet doen."

Benieuwd naar het hele gesprek? De podcast is hier te beluisteren.